
Valandų skaičius |
68 (po dvi pamokas per savaitę – 34 savaitės) |
Priemonės |
G. Williams vadovėlis „Biologija tau I dalis“, G. Williams vadovėlis „Biologija tau II dalis“, interaktyvūs kompiuteriniai mokomieji objektai bei įvairi literatūra. |
Tikslas: |
Sudaryti mokiniams galimybę įgyti žinių, gilesnio supratimo bei gebėjimų aiškinantis ir nagrinėjant viso organizmo veiklos reguliavimą, evoliucijos procesus, sistematikos reikšmę, bioįvairovės išsaugojimo svarbą, bei žmogaus veiklos įvertinimą ekologiniu aspektu. Siekiama, kad mokiniai išsiugdytų vertybines nuostatas: · Įvairiais metodais tyrinėti biologinius reiškinius ir procesus. · Suvokti organizmų sandaros ir funkcijų vienovę. · Suprasti, kad biologinę įvairovę lemia genai ir aplinka. Suvokti, kad gamta yra vientisa darniai veikianti sistema. · Kalbinio ir kultūrinio raštingumo ugdymas, skaitymo ir supratimo gebėjimų ugdymas, finansinio raštingumo ir verslumo ugdymas kaip kovos su neišprusimu priemonė. |
Vertinimas |
Vertinant mokinius remiamasi Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata. Mokantis taikomas formuojamasis ir diagnostinis vertinimas. Baigiant etapą (ciklą) gali būti taikomas apibendrinamasis vertinimas. Formuojamasis vertinimas nesiejamas su pažymiu. Naudojamos vertinimo užduotys turi atitikti tai, ko buvo mokoma, mokiniai iš anksto turėtų žinoti, kaip bus vertinami – jiems turi būti aiškūs vertinimo kriterijai. |

Valandų skaičius |
74 (po dvi pamokas per savaitę – 37 savaitės) |
Priemonės |
G. Wiliams vadovėlis „Biologija tau I ir II dalis“,V. Kančauskas, J Kančauskienė „Citologijos konspektai“ ir „Citologijos uždavinynas“ skaitmeniniai mokymosi objektai bei įvairi literatūra. |
Tikslas |
Sudaryti mokiniams galimybę įgyti žinių, gilesnio supratimo bei gebėjimų aiškinantis ir nagrinėjant ląstelės sandarą ir su ląstele susijusius procesus, biologijos dėsningumus susijusius su genetikos ir genų inžinerijos klausimais bei genų pažinimo reikšmę kasdieniame gyvenime, biologijos dėsningumus susijusius su medžiagų apykaita ir pernaša bei žmogaus sveikatos klausimais, taip pat problemų, susijusių su sveika gyvensena ir darniuoju vystymusi sprendimu. Siekiama, kad mokiniai išsiugdytų vertybines nuostatas: · Įvairiais metodais tyrinėti biologinius reiškinius ir procesus. · Suvokti ląstelę kaip mažiausią organizmo dalelę, kurioje vyksta gyvybiniai procesai. · Suvokti dauginimosi reikšmę organizmų išlikimui. Kritiškai vertinti biotechnologijų taikymą. · Suvokiant įvairių organizmų prisitaikymo unikalumą, saugoti gyvybę. · Saugoti savo ir kitų žmonių sveikatą. · Kalbinio ir kultūrinio raštingumo ugdymas, skaitymo ir supratimo gebėjimų ugdymas, finansinio raštingumo ir verslumo ugdymas kaip kovos su neišprusimu priemonė. |
Vertinimas |
Vertinant mokinius remiamasi Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata. Mokantis taikomas formuojamasis ir diagnostinis vertinimas. Baigiant etapą (ciklą) gali būti taikomas apibendrinamasis vertinimas. Formuojamasis vertinimas nesiejamas su pažymiu. Naudojamos vertinimo užduotys turi atitikti tai, ko buvo mokoma, mokiniai iš anksto turėtų žinoti, kaip bus vertinami – jiems turi būti aiškūs vertinimo kriterijai. |
- Teacher: VILMA LUČINSKIENĖ

- Kritiškai vertinti mokslo ir technologijų laimėjimus.
- Suvokiant organizmų sandaros ir funkcijų vienovę, gyvybės trapumą, gerbti gyvybę, jausti atsakomybę, saugoti savo ir kitų žmonių sveikatą.
- Pritaikyti žinias apie lytinį brendimą sprendžiant asmenines problemas, apsisprendžiant dėl savo požiūrio į lyčių draugystę, ankstyvą lytinį gyvenimą.
- Teacher: VILMA LUČINSKIENĖ