Vidurinio ugdymo programa
Informatikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui ugdytis informatinį mąstymą siekiant sumaniai spręsti realias gyvenimo problemas; ugdytis gebėjimus kūrybiškai, atsakingai ir saugiai taikyti skaitmenines technologijas mokantis ir kitoje asmeninėje veikloje; nuolatos tobulinti skaitmeninę ir kitas kompetencijas, būtinas visaverčiam, sėkmingam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje; pasirengti tolesnėms studijoms ir darbui (profesijai).
Vidurinio ugdymo uždaviniai. Siekdami tikslo mokiniai:
- plėtoja ir gilina mokantis pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas įgytas informatikos žinias, ugdosi gebėjimus sumaniai, teisėtai ir tikslingai apdoroti duomenis, automatizuoti problemų sprendimą;
- veiksmingai taiko skaitmenines technologijas mokydamiesi kitų dalykų, asmeninėje veikloje ir tuo gerina savo mokymąsi;
- plėtoja gebėjimus saugiai ir atsakingai bendrauti ir bendradarbiauti naudojantis skaitmeninėmis technologijomis;
- aiškiai ir argumentuotai dėsto mintis, ugdosi informatinį, kritinį ir loginį mąstymą, kūrybingumą, pasitikėjimą savo jėgomis.
- Dėstytojas: SKAISTĖ VALUTIENĖ

Dalyko tikslas ir uždaviniai
Tikslas
Informatikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui ugdytis informatinį mąstymą siekiant sumaniai spręsti realias gyvenimo problemas; ugdytis gebėjimus kūrybiškai, atsakingai ir saugiai taikyti skaitmenines technologijas mokantis ir kitoje asmeninėje veikloje; nuolatos tobulinti skaitmeninę ir kitas kompetencijas, būtinas visaverčiam, sėkmingam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje; pasirengti tolesnėms studijoms ir darbui (profesijai).
Pagrindinio ugdymo uždaviniai. Siekdami tikslo mokiniai:
- ugdosi nuostatą taisyklingai vartoti informatikos, skaitmeninių technologijų terminus;
- ugdosi gebėjimą aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu informatikos ir skaitmeninių technologijų taikymo temomis;
- struktūriškai, algoritmiškai, sistemingai mąsto spręsdami problemas, kūrybiškai improvizuoja, planuoja įvairius su informacijos apdorojimu ir taikymu susijusius veiksmus;
- ugdosi informatinį mąstymą, remiasi jo komponentais spręsdami problemas;
- analizuoja alternatyvas, įvertinę pasekmes, priima pagrįstus sprendimus;
- saugiai, tikslingai ir teisėtai naudoja tinkamas technines bei programines skaitmeninių technologijų priemones;
- taiko skaitmenines technologijas savarankiškai mokydamiesi įvairių dalykų: ieškodami su dalykais susijusios informacijos, ją apdorodami ir ja dalydamiesi.
- Dėstytojas: SKAISTĖ VALUTIENĖ
- Dėstytojas: SKAISTĖ VALUTIENĖ

2023–2024
mokslo metais 9 (I gimnazijos) klasės
mokiniai pradės mokytis pagal atnaujintą Informatikos bendrąją programą (2022).
Dalyko tikslas ir uždaviniai
Tikslas
Informatikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui ugdytis informatinį mąstymą siekiant sumaniai spręsti realias gyvenimo problemas; ugdytis gebėjimus kūrybiškai, atsakingai ir saugiai taikyti skaitmenines technologijas mokantis ir kitoje asmeninėje veikloje; nuolatos tobulinti skaitmeninę ir kitas kompetencijas, būtinas visaverčiam, sėkmingam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje; pasirengti tolesnėms studijoms ir darbui (profesijai).
Uždaviniai
Pagrindinio ugdymo uždaviniai. Siekdami tikslo mokiniai:
- ugdosi nuostatą taisyklingai vartoti informatikos, skaitmeninių technologijų terminus;
- ugdosi gebėjimą aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu informatikos ir skaitmeninių technologijų taikymo temomis;
- struktūriškai, algoritmiškai, sistemingai mąsto spręsdami problemas, kūrybiškai improvizuoja, planuoja įvairius su informacijos apdorojimu ir taikymu susijusius veiksmus;
- ugdosi informatinį mąstymą, remiasi jo komponentais spręsdami problemas;
- analizuoja alternatyvas, įvertinę pasekmes, priima pagrįstus sprendimus;
- saugiai, tikslingai ir teisėtai naudoja tinkamas technines bei programines skaitmeninių technologijų priemones;
- taiko skaitmenines technologijas savarankiškai mokydamiesi įvairių dalykų: ieškodami su dalykais susijusios informacijos, ją apdorodami ir ja dalydamiesi.
- Dėstytojas: SKAISTĖ VALUTIENĖ

Informacinės technologijos. Modulis "Kompiuterinės leidybos pradmenys"
10 klasė, 1 pamoka per savaitę
Tikslas - supažindinti mokinius su kompiuterinės leidybos principais ir
pagrindinėmis sąvokomis, leidinių rengimo etapais, maketavimo pradmenimis,
gilintis į kompiuterinės leidybos technologiją; siekti, kad mokiniai suvoktų
praktinę skaitmeninių įtaisų naudą.
Uždaviniai
- žinoti esmines kompiuterinės leidybos sąvokas ir sampratas;
- gebėti tvarkingai ir teisėtai naudoti ir taikyti tinkamas kompiuterinei leidybai skirtas technines ir programines priemones;
- įgyti IKT gebėjimų, kurių reikia norint parengti ir išspausdinti popierinį leidinį;
- veiksmingai taikyti kompiuterinės leidybos technologijas įvairių dalykų mokymuisi;
- tobulinti savo informacinės veiklos pobūdį ir mokymosi stilių;
- gebėti nuosekliai, kūrybiškai improvizuoti, planuoti įvairius su informacijos apdorojimu ir taikymu susijusius veiksmus, gebėti priimti pagrįstus sprendimus.
- Domėtis informacinių technologijų taikymu kompiuterinėje leidyboje.
- Noriai ir kūrybiškai taikyti informacinių technologijų galimybes ir priemones leidyboje.
- Dėstytojas: SKAISTĖ VALUTIENĖ
Darbui su devintokais. Uzduotys.
- Dėstytojas: SAULUTĖ JAKŠIENĖ