Vidurinio ugdymo programa 

Informatikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui ugdytis informatinį mąstymą siekiant sumaniai spręsti realias gyvenimo problemas; ugdytis gebėjimus kūrybiškai, atsakingai ir saugiai taikyti skaitmenines technologijas mokantis ir kitoje asmeninėje veikloje; nuolatos tobulinti skaitmeninę ir kitas kompetencijas, būtinas visaverčiam, sėkmingam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje; pasirengti tolesnėms studijoms ir darbui (profesijai).

Vidurinio ugdymo uždaviniai. Siekdami tikslo mokiniai:

  • plėtoja ir gilina mokantis pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas įgytas informatikos žinias, ugdosi gebėjimus sumaniai, teisėtai ir tikslingai apdoroti duomenis, automatizuoti problemų sprendimą;
  • veiksmingai taiko skaitmenines technologijas mokydamiesi kitų dalykų, asmeninėje veikloje ir tuo gerina savo mokymąsi;
  • plėtoja gebėjimus saugiai ir atsakingai bendrauti ir bendradarbiauti naudojantis skaitmeninėmis technologijomis;
  • aiškiai ir argumentuotai dėsto mintis, ugdosi informatinį, kritinį ir loginį mąstymą, kūrybingumą, pasitikėjimą savo jėgomis.

Dalyko tikslas ir uždaviniai

Tikslas

Informatikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui ugdytis informatinį mąstymą siekiant sumaniai spręsti realias gyvenimo problemas; ugdytis gebėjimus kūrybiškai, atsakingai ir saugiai taikyti skaitmenines technologijas mokantis ir kitoje asmeninėje veikloje; nuolatos tobulinti skaitmeninę ir kitas kompetencijas, būtinas visaverčiam, sėkmingam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje; pasirengti tolesnėms studijoms ir darbui (profesijai).

Pagrindinio ugdymo uždaviniai. Siekdami tikslo mokiniai:

  • ugdosi nuostatą taisyklingai vartoti informatikos, skaitmeninių technologijų terminus;
  • ugdosi gebėjimą aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu informatikos ir skaitmeninių technologijų taikymo temomis;
  • struktūriškai, algoritmiškai, sistemingai mąsto spręsdami problemas, kūrybiškai improvizuoja, planuoja įvairius su informacijos apdorojimu ir taikymu susijusius veiksmus;
  • ugdosi informatinį mąstymą, remiasi jo komponentais spręsdami problemas;
  • analizuoja alternatyvas, įvertinę pasekmes, priima pagrįstus sprendimus;
  • saugiai, tikslingai ir teisėtai naudoja tinkamas technines bei programines skaitmeninių technologijų priemones;
  • taiko skaitmenines technologijas savarankiškai mokydamiesi įvairių dalykų: ieškodami su dalykais susijusios informacijos, ją apdorodami ir ja dalydamiesi.

2023–2024 mokslo metais 9 (I gimnazijos) klasės mokiniai pradės mokytis pagal atnaujintą Informatikos bendrąją programą (2022).

Dalyko tikslas ir uždaviniai

Tikslas

Informatikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui ugdytis informatinį mąstymą siekiant sumaniai spręsti realias gyvenimo problemas; ugdytis gebėjimus kūrybiškai, atsakingai ir saugiai taikyti skaitmenines technologijas mokantis ir kitoje asmeninėje veikloje; nuolatos tobulinti skaitmeninę ir kitas kompetencijas, būtinas visaverčiam, sėkmingam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje; pasirengti tolesnėms studijoms ir darbui (profesijai).

Uždaviniai

Pagrindinio ugdymo uždaviniai. Siekdami tikslo mokiniai:

  • ugdosi nuostatą taisyklingai vartoti informatikos, skaitmeninių technologijų terminus;
  • ugdosi gebėjimą aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu informatikos ir skaitmeninių technologijų taikymo temomis;
  • struktūriškai, algoritmiškai, sistemingai mąsto spręsdami problemas, kūrybiškai improvizuoja, planuoja įvairius su informacijos apdorojimu ir taikymu susijusius veiksmus;
  • ugdosi informatinį mąstymą, remiasi jo komponentais spręsdami problemas;
  • analizuoja alternatyvas, įvertinę pasekmes, priima pagrįstus sprendimus;
  • saugiai, tikslingai ir teisėtai naudoja tinkamas technines bei programines skaitmeninių technologijų priemones;
  • taiko skaitmenines technologijas savarankiškai mokydamiesi įvairių dalykų: ieškodami su dalykais susijusios informacijos, ją apdorodami ir ja dalydamiesi.

Informacinės technologijos. Modulis "Kompiuterinės leidybos pradmenys"

10 klasė, 1 pamoka per savaitę

Tikslas - supažindinti mokinius su kompiuterinės leidybos principais ir pagrindinėmis sąvokomis, leidinių rengimo etapais, maketavimo pradmenimis, gilintis į kompiuterinės leidybos technologiją; siekti, kad mokiniai suvoktų praktinę skaitmeninių įtaisų naudą.

Uždaviniai

  • žinoti esmines kompiuterinės leidybos sąvokas ir sampratas;
  • gebėti tvarkingai ir teisėtai naudoti ir taikyti tinkamas kompiuterinei leidybai skirtas technines ir programines priemones;
  • įgyti IKT gebėjimų, kurių reikia norint parengti ir išspausdinti popierinį leidinį;
  • veiksmingai taikyti kompiuterinės leidybos technologijas įvairių dalykų mokymuisi;
  • tobulinti savo informacinės veiklos pobūdį ir mokymosi stilių;
  • gebėti nuosekliai, kūrybiškai improvizuoti, planuoti įvairius su informacijos apdorojimu ir taikymu susijusius veiksmus, gebėti priimti pagrįstus sprendimus.
Ugdytinos nuostatos
  •  Domėtis informacinių technologijų taikymu kompiuterinėje leidyboje.
  •  Noriai ir kūrybiškai taikyti informacinių technologijų galimybes ir priemones leidyboje.

 


Darbui su devintokais. Uzduotys.