Tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams įgyti gamtamokslinės kompetencijos pagrindus. Siekiama, kad mokiniai perimtų esmines gamtos mokslų sąvokas ir sampratas, įgytų gebėjimų, kurie padėtų pažinti pasaulį, ir iš­siugdytų vertybines nuostatas. Mokiniai rengiami ir brandinami tolesniam gyve­nimui kaip visaverčiai piliečiai, gebantys sveikai gyventi ir spręsti darnaus vys­tymosi problemas

Uždaviniai. Siekdami gamtamokslinio ugdymo tikslo mokiniai:

• atpažįsta ir klasifikuoja svarbiausius gyvosios ir negyvosios gamtos objek­tus ir reiškinius, pastebi dėsningumus, supranta ir taiko pagrindines gamtos mokslų sąvokas, dėsnius ir teorijas, tikslingai vartoja dydžių simbolius ir di­mensijas, sprendžia nesudėtingas praktines gamtos mokslų problemas, tai­ko įgytas gamtos mokslų žinias ir gebėjimus spręsdami kasdienio gyvenimo, sveikos gyvensenos ir darnaus vystymosi klausimus;

• kelia klausimus ir hipotezes, planuoja stebėjimus ir bandymus ir, saugiai nau­dodamiesi laboratorine įranga ir medžiagomis, juos atlieka, apibendrina gautus duomenis, vertina jų tikslumą ir patikimumą, formuluoja pagrįstas išvadas;

 • domisi organizmų įvairove, atpažįsta pagrindines organizmų grupes, supran­ta jų prisitaikymo prie aplinkos reikšmę gyvybės išlikimui, pagrindinius gy­vybinius procesus, sveikos gyvensenos principus;

• tyrinėdami įvairias medžiagas, jas atpažįsta, apibūdina jų naudojimą ir pa­plitimą gamtoje, klasifikuoja jų savybes, pastebi medžiagų kitimų dėsningu­mus;

• tyrinėdami ir analizuodami fizikinius gyvosios ir negyvosios gamtos reiški­nius išsiugdo mokslinę pasaulėvoką ir atsakingą požiūrį į aplinką, gamtą, gy­vybę; domėdamiesi gamtos mokslų ir technologijų raida Lietuvoje ir pasaulyje, mūsų šalies prioritetinėmis gamtos mokslų, technikos ir technologijų plėtotės kryptimis, susipažįsta su profesijomis, kurioms reikia gamtos mokslų žinių ir gebėjimų.

 


Tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams įgyti gamtamokslinės kompetencijos pagrindus. Siekiama, kad mokiniai perimtų esmines gamtos mokslų sąvokas ir sampratas, įgytų gebėjimų, kurie padėtų pažinti pasaulį, ir iš­siugdytų vertybines nuostatas. Mokiniai rengiami ir brandinami tolesniam gyve­nimui kaip visaverčiai piliečiai, gebantys sveikai gyventi ir spręsti darnaus vys­tymosi problemas. 

Uždaviniai. Siekdami gamtamokslinio ugdymo tikslo mokiniai:

• atpažįsta ir klasifikuoja svarbiausius gyvosios ir negyvosios gamtos objek­tus ir reiškinius, pastebi dėsningumus, supranta ir taiko pagrindines gamtos mokslų sąvokas, dėsnius ir teorijas, tikslingai vartoja dydžių simbolius ir di­mensijas, sprendžia nesudėtingas praktines gamtos mokslų problemas, tai­ko įgytas gamtos mokslų žinias ir gebėjimus spręsdami kasdienio gyvenimo, sveikos gyvensenos ir darnaus vystymosi klausimus;

• kelia klausimus ir hipotezes, planuoja stebėjimus ir bandymus ir, saugiai nau­dodamiesi laboratorine įranga ir medžiagomis, juos atlieka, apibendrina gautus duomenis, vertina jų tikslumą ir patikimumą, formuluoja pagrįstas išvadas;

 • domisi organizmų įvairove, atpažįsta pagrindines organizmų grupes, supran­ta jų prisitaikymo prie aplinkos reikšmę gyvybės išlikimui, pagrindinius gy­vybinius procesus, sveikos gyvensenos principus;

• tyrinėdami įvairias medžiagas, jas atpažįsta, apibūdina jų naudojimą ir pa­plitimą gamtoje, klasifikuoja jų savybes, pastebi medžiagų kitimų dėsningu­mus;

• tyrinėdami ir analizuodami fizikinius gyvosios ir negyvosios gamtos reiški­nius išsiugdo mokslinę pasaulėvoką ir atsakingą požiūrį į aplinką, gamtą, gy­vybę; domėdamiesi gamtos mokslų ir technologijų raida Lietuvoje ir pasaulyje, mūsų šalies prioritetinėmis gamtos mokslų, technikos ir technologijų plėtotės kryptimis, susipažįsta su profesijomis, kurioms reikia gamtos mokslų žinių ir gebėjimų