Tikslas - Sudaryti prielaidas visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, mokantis įvairių dalykų ir kitoje asmeninėje veikloje, siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje.
Uždaviniai
- žinoti esmines kompiuterinės leidybos sąvokas ir sampratas;
- gebėti tvarkingai ir teisėtai naudoti ir taikyti tinkamas kompiuterinei leidybai skirtas technines bei programines priemones;
- įgyti IKT gebėjimų, kurių reikia kompiuterinei leidybai;
- veiksmingai taikyti kompiuterinės leidybos technologijas įvairių dalykų mokymuisi;
- gebėti aiškiai dėstyti savo mintis žodžiu ir raštu kompiuterinės leidybos temomis;
- tobulinti savo informacinės veiklos pobūdį ir mokymosi stilių.
- Kalbinio ir kultūrinio raštingumo ugdymas, skaitymo ir supratimo gebėjimų ugdymas
- Finansinio raštingumo ir verslumo ugdymas kaip kovos su neišprusimu priemonė.
- Teacher: RITA JAUGELIENĖ
Tikslas
Sudaryti prielaidas visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, mokantis įvairių dalykų ir kitoje asmeninėje veikloje, siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje.
Uždaviniai
Siekdami informacinių technologijų ugdymo tikslo, mokiniai turėtų:
• paaiškinti esmines kompiuterijos ir informacinių ir komunikacinių technologijų sąvokas ir sampratas;
• gebėti saugiai, tikslingai ir teisėtai naudoti ir taikyti tinkamas informacinių ir komunikacinių technologijų technines bei programines priemones; • įgyti informacinių ir komunikacinių technologijų taikymo gebėjimų, reikalingų kasdienėje veikloje, ir išsiugdyti vertybines nuostatas;
• veiksmingai taikyti informacines technologijas įvairių dalykų savarankiškam mokymui (-si): ieškant su šiais dalykais susijusios informacijos, ją apdorojant, taikant, skleidžiant;
• gebėti nuosekliai, struktūriškai, algoritmiškai mąstyti, kūrybiškai improvizuoti, planuoti įvairius su informacijos apdorojimu ir taikymu susijusius veiksmus, gebėti priimti pagrįstus sprendimus;
• gebėti aiškiai ir argumentuotai dėstyti savo mintis žodžiu ir raštu kompiuterijos bei informacinių ir komunikacinių technologijų taikymo temomis;
• tobulinti savo informacinės veiklos pobūdį ir mokymosi stilių.
- Teacher: RITA JAUGELIENĖ
- Teacher: LAIMA MIESTAUSKIENĖ
TIKSLAS
Sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui plėtoti matematinę kompetenciją pagal jo poreikius ir mokymosi galimybes, orientuotas į pasirengimą gyvenimui.- Teacher: RITA JAUGELIENĖ
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
- operuoti realiaisiais skaičiais,
- perskaityti, užrašyti ir pavaizduoti skaičių spindulyje realiuosius skaičius,
- atlikti paprastus veiksmus su realiaisiais skaičiais, kvadratinėmis šaknimis,
- apskaičiuoti atstumą dviejų tarp skaičių tiesės taškų, atstumą tarp dviejų koordinačių plokštumos taškų, atkarpos vidurio taško koordinates,
- apskaičiuoti ir pavaizduoti koordinačių plokštumoje reiškinių su vienu kintamuoju ( ) reikšmes (braižyti reiškinio grafiką); spręsti lygtis ir nelygybes grafiškai,
- spręsti dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais sistemas,
- atpažinti panašiuosius trikampius, taikyti trikampių panašumo požymius ir savybes sprendžiant matematinio ir praktinio turinio uždavinius,
- apskaičiuoti stačiosios prizmės, taisyklingosios piramidės, tūrį ir paviršiaus plotą, nusibrėžti nurodytų matmenų išklotines,
- pavaizduoti surinktus iš artimos aplinkos duomenis diagramomis; aprašyti paprastos diagramos informaciją savais žodžiais,
- pasirinkti tinkamą veiksmą uždaviniams spręsti,
- mokiniui artimas ir pažįstamas situacijas aprašyti matematiniais modeliais (reiškiniais, tiesinėmis ir kvadratinėmis lygtimis, dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais sistemomis).
- Teacher: RITA JAUGELIENĖ
- Teacher: DALIA NAVICKIENĖ